Працюючи над цим модулями, я зрозуміла, що означає "оцінювання,
зосереджене на потребах учнів", а саме: оцінювання учнів на кожному
етапі проекту; оцінювання всіх умінь і навичок, які заявлені у
навчальних цілях; оцінювання умінь і навичок 21 століття, які
передбачається формувати у даному проекті; для визначення розуміння
учнями теми та її зв'язків з іншими темами курсу передбачено проводити
підсумкове оцінювання; оцінювання не обов'язково повинне виражатися у
вигляді певної кількості балів, оцінка учня може бути вербальною; оцінка
обов'язково повинна бути стимулюючою та заохочуючою навіть тоді, коли
вона виражана невисоким балом.Також я зрозуміла, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікативні технологіїдля підтримки та оцінювання навчального процесу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий